Technická podpora
  • Dotazů technické podpory za minulý měsíc: 0
  • Dotazů technické podpory za tento měsíc: 0
  • Vydaná aktualizace: VS3.65

Nutná aktualizace VS3

EET přestává podporovat TLS 1.1

18.2.2020 Podle provozovatele služeb EET dosahuje software VS3 po úpravách vysoké úrovně zabezpečení TLS 1.3 a doporučuje jej používat. VS3 spadá do kategorie „a“, která bude ze strany provozovatele dlouhodobě podporována.

12.1.2020 V souvislosti se Zákonem a Vyhláškou o kybernetické bezpečnosti se mají používat „aktuálně odolné kryptografické algoritmy a kryptografické klíče“. Proto přistoupil provozovatel služeb EET (Státní pokladna centrum sdílených služeb SPCSS) k procesu ukončení podpory komunikačního protokolu TLS 1.1 při zasílání datových zpráv do EET. Na ostrém prostředí ještě není znám přesný termín, ale dle informací ze semináře EET je toto očekáváno od dubna tohoto roku. Vzhledem k tomu, se musí kód do značné míry předělat. Nové protokoly budeme implementovat do nových verzí softwaru VS3.

Objednávka technické podpory 7+

Každý zákazník má od pořízení softwaru několik měsíců na seznámení s programem včetně plné technické podpory zdarma 7 dní v týdnu. Pro udržení kvality našich služeb, jsme pro vás připravili rozšíření podpory na další období. Zájem je dobrovolný. Po odeslání objednávky zašleme podmínky technické popdpory. Objednat technickou podporu.

Odpovědi na nejčastější dotazy

Máte otázky k software?
Máte otázky týkající se vaší objednávky nebo licence?
Máte otázky týkající se tisku vstupenek?